Yamaha YH-E700A

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Yamaha YH-E700A op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

s******@g******** 03-11-2022

Topper!

Geschreven voor: Yamaha YH-E700A

Deze noise canceling headphone is precies wat ik ervan verwacht had! Ik ben er superblij mee!! Allereerst vind ik het geluid geweldig! Bij de muziek is het zo mooi en intens! Als ik bel dan hoor ik het ook goed en ook degene die ik aan de telefoon heb ervaart een goed geluid. Als ik aan het bellen ben, heb ik echt het gevoel dat ik alleen ben met die persoon. Zeker op een drukke kantoortuin waar ik weer in werk, is dat erg prettig. En als ik niet aan het bellen ben, dan heb een heerlijk muziekje op! Ik merk dan mensen me meer met rust laten en ik me echt beter kan focussen op mijn werk, omdat de omgevingsgeluiden beduidend minder zijn. Daarnaast vind ik ook de prijs van de Yamaha koptelefoon erg fijn, waarbij de prijs/kwaliteit echt geweldig is! Daarnaast heb ik een klein hoofd. Dus ik was bang dat hij te groot zou zijn, maar hij is goed op (kleine) maat te maken waardoor de pasvorm ook goed is. 1 minpunt is dat als hij op Bluetooth staat en er is geen geluid, dat er een minimale ruis te horen is. Maar aan de andere kant is dat ook prettig, omdat je dan weet dat er wel connectie is met je apparaat. De case waarin hij geleverd wordt, is mooi en praktisch. Daarbij geeft het een luxe uitstraling

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Mooie verpakking om mee te nemen

Minpunten

• Het is best groot om mee te nemen

MarcVDB 25-10-2022

Deze koptelefoon werkt precies zoals ik hoopte

Geschreven voor: Yamaha YH-E700A

De koptelefoon werd geleverd in een mooie doos met daarin een mooie case. Erg handig! In eerste instantie vond ik geen handleiding, maar de koptelefoon werkt vrij inituitief. Hij zit fijn over mijn oren en de hoofdband voelt ook zacht aan: het klemt niet. Het product voelt degelijk en mijn verwachting is dat deze koptelefoon lang mee zal gaan: time will tell... Het geluid is helder en mooi. Ik heb dit getest op PC en telefoon. Je kan geen instellingen aanpassen maar de hoeveelheid bas en hoge tonen voelen goed aan. De rechterkant heeft volume omhoog en omlaag en de powerknop. Er zit een functieknop die ik nog niet echt gebruik. Deze is om muziek te pauzeren, maar ik merk dat ik dat vaak op het apparaat zelf doe. Wat wel handig is: De muziek pauzeert bij het bellen. Het is jammer dat een mute knop op de koptelefoon mist! De linkerkant heeft de knop om het geluid aan te passen. In de normale stand laat deze koptelefoon al weinig geluid door. Noise-cancelling maakt dat er nog minder geluid door komt. Ambient Sound is erg handig al je alsnog wat omgevingsgeluid wil laten doorkomen. Vooral handig als je deze koptelefoon ooit in het verkeer zou gebruiken. De batterij gaat vrij lang mee. Bij het opstarten, of kort drukken op de powerknop, hoor je hoe lang deze mee gaat. Na ongeveer 30 uur gebruik gaf hij aan dat de batterij bijna op was.

Pluspunten

• Klemt niet
  • ANC en Ambient Sound
  • Mooi helder geluid

Minpunten

• Geen mute knop

Sebastian1992 24-10-2022

Fantastische Koptelefoon! Helemaal voor gaming!

Geschreven voor: Yamaha YH-E700A

Wauw, dat is het eerste wat ik mij opkomt als ik een review schrijf over deze koptelefoon. Het aantal reviews was nog beperkt voordat ik deze koptelefoon kocht maar het overtreft al mijn verwachtingen. De reden van mijn aankoop: 1) ben fanatiek gamer 2) ik luister graag muziek als ik onderweg ben. Laat ik beginnen bij het gamen: De omgevingsgeluiden worden volledig gedempt, dit is wel eens anders geweest bij mijn vorige koptelefoons. Door de perfecte pasvorm rondom mijn hoofd/oren word je volledig in het geluid getrokken en heb je geen last van de omgeving. Kwa aansluiting, perfect geregeld! Dit kan zowel draadloos als bekabeld! Indien ik de koptelefoon buitenshuis gebruik ben ik altijd te spreken over de batterijduur, deze is zeer hoog. (vanwege de kwaliteit/batterijduur verhouding overtreft dit mijn verwachtingen!) Ook hierbij word je volledig afgezonderd van de omgeving en kan je heerlijk naar muziek luisteren. Om toch 1 klein minpuntje te benoemen, hij is groter dan bijv. Airpods maar in vergelijking met geluidskwaliteit, batterijduur en comfort rondom de oren is dit het meer dan waard!

Pluspunten

• Batterijduur
  • Geluid

t*****@m****** 22-10-2022

Fantastisch geluid

Geschreven voor: Yamaha YH-E700A

Toen we de koptelefoon uitpakten waren we verbaasd over de kwaliteit, hij is ontzettend licht, maar toch ook robuust. Bij het opzetten, bleek hij ook makkelijk aanpasbaar en heel prettig op je hoofd te zitten. Je oren worden goed afgesloten en nergens zit iets wat zou kunnen irriteren. Het was even zoeken naar de knopjes als hij op je hoofd staat en waar ze voor dienen, maar dat is ook eigenlijk heel simpel, verder bedien je hem toch via de telefoon. Je koppelt hem heel gemakkelijk via je telefoon en hierna koppelen ze vrijwel gelijk alle volgende keren. Dan het geluid, wow we zijn onder de indruk, prachtig geluid, goede bass en heldere klanken. De koptelefoon is gelijk niet meer af gegaan. Ook voor podcasts is het geluid ideaal. Kortom een echte aanrader, wij zijn er super blij mee, en er zal regelmatig wel gedoe zijn over wie hem nu mag gebruiken!

Pluspunten

• Geluid!
  • Pasvorm

Minpunten

• Knopjes moeilijk te vinden

k******@g******** 21-10-2022

Fijne koptelefoon

Geschreven voor: Yamaha YH-E700A

De koptelefoon pas goed op het hoofd en is makkelijk in te stellen op de juiste maat. De bijgeleverde case ziet er netjes uit, je moet alleen de koptelefoon op een erg specifieke manier inklappen om hem goed te laten passen. Het was erg makkelijk om de koptelefoon met mijn telefoon en computer te verbinden en de geluidskwaliteit is goed. Het is alleen onhandig dat er geen mute knop voor de microfoon aanwezig is, dit merk je vooral tijdens videobellen of groepsgesprekken. Ook heb ik nog wat geluidsproblemen als ik de koptelefoon tijdens het gamen wil gebruiken en tegelijk wil praten met medespelers. De koptelefoon geeft een fijn geluid met een goede verdeling van hoge en lage tonen, de bas is niet overheersend aanwezig, zoals bij sommige van mijn andere koptelefoons. De lange accuduur van de koptelefoon is een grote plus, opladen hoef je niet vaak te doen. De pasvorm om je oren is goed, denk dat hij zelfs met iets grotere oren goed zal passen.

davidpiet 19-10-2022

Goede allround hoofdtelefoon met iets te veel bass

Geschreven voor: Yamaha YH-E700A

Goede allround hoofdtelefoon die voor veel toepassingen kan worden gebruikt

Pluspunten

• Te gebruiken als gaming headset
  • USB-C
  • Lange batterijduur
  • Zit comfortabel voor langere tijd
  • Meegeleverde vliegtuig adapter

Minpunten

• Ietsjes te veel bass
  • Geen equalizer aanwezig in de Yamaha app

s***********@l****** 18-10-2022

Goede koptelefoon voor slechthorenden

Geschreven voor: Yamaha YH-E700A

Hele fijne koptelefoon als je slechthorende bent . Muziek is duidelijk en goed hoorbaar . Bellen klinkt ook heel goed en de noise is echt fantastisch ik hoor niks meer van bijgeluiden waardoor ik echt goed de muziek kan horen . Het uiterlijk is mooie en sluit goed aan over je over . Niet te zwaar en makkelijk en snel op te laden . Hij verteld je ook hoeveel batterij je nog hebt wat ook echt prettig is . Je kan hem ook gebruiken met een snoer in je telefoon . Maar ik vind de draadloos beter luisteren . Ik gebruik hem vaak voor muziek tijdens koken of als andere tv kijkt en ik ook iets wil kijken op de tablet .

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Makkelijk op te laden